اصفهان گلس مایند معارفه فرمانده بسیج جدید صدا و سیمای مرکز اصفهان - اصفهان گلسمایند

سید مهدی سیدین نیا به عنوان فرمانده بسیج صدا و سیمای مرکز اصفهان معرفی و از زحمات هادی نباتی نژاد قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛معارفه فرمانده بسیج جدید صداوسیمای مرکز اصفهان مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان در این آیین با اشاره به حماسه مردم در انتخابات گفت: رسانه ملی تمام قد برای تجلی این حماسه به میدان آمد و مردم با وجود تمامی مشکلات نشان دادند پای کار انقلاب هستند.

بهرام عبدالحسینی با بیان اینکه در روز انتخابات نزدیک به ۲۰ ساعت برنامه زنده تهیه و پخش شد، افزود: رسانه‌های بیگانه با تمام قدرت برای کاهش مشارکت مردم به میدان آمدند، اما خوشبختانه ناکام ماندند.

وی از امضای تفاهم نامه با فولاد مبارکه برای ساخت سریال شهید سردار حاج حسین خرازی خبر داد و گفت: بسیج صداوسیمای مرکز اصفهان زحمات زیادی در حوزه برنامه سازی کشیده و در ماه‌های اخیر مستند‌های خوبی برای شهیدان سردار کاظمی و حاج قاسم سلیمانی تهیه کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان ادامه داد: مستند شهید سردار حجازی هم در چهلمین روز شهادت وی از شبکه‌های مختلف پخش شد.

بهرام عبدالحسینی گفت: بسیج هیچ گاه خود را تک بعدی نمی‌بیند و در عین کارفعالیت رسانه‌ای کار جهادی هم انجام می‌دهد و گروه‌های جهادی صداوسیما رتبه برتر را در اقشار بسیج کسب کردند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان هم در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات صداوسیمای مرکز این استان در دوران همه گیری کرونا گفت: رسانه‌های بیگانه با تمام توان به دنبال کاهش مشارکت بودند و آبروی نداشته خود را هم به میدان آوردند، اما با آگاهی مردم به نتیجه‌ای نرسیدند.

سردار مجتبی فدا پیروزی جبهه مقاومت را باعث تسلیم شدن نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از ۱۲ روز دانست و گفت: تا قبل از پیروزی رزمندگان فلسطین، صهیونیست‌ها و سعودی‌ها ما را تهدید می‌کردند، اما تیر غیب بر سر آنان فرود آمد و قدرت جمهوری اسلامی را به خوبی دیدند.

وی با تشکر از زحمات هادی نباتی نژاد فرمانده پیشین بسیج صداوسیمای مرکز اصفهان گفت: فرمانده جدید بسیج صداوسیمای مرکز اصفهان تجربه فراوانی در بخش حوزه هنری دارد و باید از توان وی در فضای مجازی استفاده کرد.

هادی نباتی نژاد فرمانده سابق بسیج صداوسیمای مرکز اصفهان هم در این آئین گفت: تا کنون ۳۰ مستند از شهدا ساخته شده و با مسئولیتی که در مجموعه فولاد مبارکه دارم از ساخت برنامه‌های فرهنگی و هنری حمایت می‌کنم و این موضوع در دستور کار قرار دارد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 266 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 27 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.