اصفهان گلس مایند معرفی مسئول ستاد عتبات عالیات شمال استان اصفهان - اصفهان گلسمایند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان باز سازی عتبات عالیات را اقدامی ارزشمند در راستای تحکیم وحدت امت اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ آیت الله سلیمانی در مراسم معرفی مسئول ستاد عتبات عالیات شمال استان اصفهان گفت: مردم مومن ایران اسلامی به عنوان طلایه داران مذهب مقدس تشیع نقش مهمی در بازسازی عتبات عالیات برعهده دارند.
وی افزود: ایجاد امکانات بهداشتی برای زائران، حفظ و نگهداری اماکن ایجاد شده، هدایت کمک‌های مردمی به سمتی که مورد نیاز اماکن مقدسه است و آگاه سازی مردم از فعالیت‌های انجام شده از جمله مواردی است که بیش از پیش باید به آن توجه شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه طرح نذر ده هزار تومان برای بازسازی عتبات عالیات در حال اجرا است گفت: مردم این استان از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کرده اند.
سردار جعفر عسکری خیران حرم‌ساز را حامیان واقعی تولید ملی برشمرد و افزود: ستاد بازسازی عتبات، کمک‌های نقدی دوستداران اهل بیت را صرف تامین مصالح و خرید ملزومات طرح‌ها از صنایع داخلی می‌کنند که با این اقدام با ایجاد اشتغال، برکت اقتصادی این نذر معنوی به چرخه اقتصاد کشور تزریق می‌شود.

در این آئین علی محمد رسولی فینی به عنوان رئیس ستاد عتبات عالیات شمال استان اصفهان معرفی واز خدمات احمد کریمی قدردانی شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 83 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 31 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.