اصفهان گلس مایند ملت با بصیرت ایران بازهم نقشه های دشمنان را نقش برآب می کنند - اصفهان گلسمایند

امام جمعه موقت اصفهان: ساختارشکنان بدانند،مثل همیشه، مسوولان طبق قوانین و ضوابط به مطالبات رسیدگی می کنند.

ملت با بصیرت ایران بازهم نقشه های دشمنان را نقش برآب می کنندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ امام جمعه موقت اصفهان امروز (اول مهرماه ) در خطبه های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره )اصفهان گفت: ملت ما همیشه با بصیرت بوده و همواره باید هوشیار باشند که در زمین فتنه بازی نکنند چرا که هر چه انقلاب جلوتر می رود، حساسیت و کارشکنی های دشمنان بیشتر می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد محمودی افزود: خواص که این روزها در حال مخدوش کردن امنیت ملی و جامعه هستند ، قرآن را آتش زدند و به مراکز دینی و مساجد حمله کرده و مردم عادی ، بی دفاع و نیروهای بسیجی،نظامی و انتظامی را شهید کردند،بدانند که ملت همیشه در صحنه ایران نمی گذارند کوچکترین جسارتی به مقدسات و ارزش های دینی و انقلابی شود.

وی ادامه داد: حضور فعال جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی هیچگاه مطلوب دشمنان قسم خورده ما(آمریکا، رژیم صهیونیستی و منافقان کوردل ) نبوده است و الان هم به دنبال مسموم کردن فضا هستند.

خطیب جمعه اصفهان با تشکر از رئیس جمهور و دولت سیزدهم که دستاوردهای عظیمی را برای کشور به ارمغان آورده اند، گفت: عضویت کامل جمهوری اسلامی ایران در پیمان شانگهای از مهمترین پیشرفت های مردم، نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی اضافه کرد: رئیسی جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل پرقدرت و پرتوان سخنرانی و با شهامت، حمایت جانانه و با تمام قدرت از سردار شهید سلیمانی کرد و با نمایش عکس این بزرگوار خواستار قصاص جنایتکاران ترور این قهرمان ملی شد.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: باید در مسیر راه شهدا حرکت کنیم که این تیغی در چشم دشمنان و بمبی بر مغز آنهاست و البته که نمی توان حق شهدا را آن طور که بایسته و شایسته است ادا کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی افزود: آمریکایی ها هر زمان که خواستند در مقابل انقلاب ما بایستند همواره تحقیر شده و شکست خورده اند، در واقع هر چه عزت اسلام و قرآن،ارزشها و نظام ما در این فراز و نشیب ها با اقتدار بالاتر می رود استکبار جهانی و دشمنان ما بیشتر تحقیر می شوند.

خطیب جمعه اصفهان تأکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب ، هر جا که پیرو اصل اصیل مقاومت بودیم ملت و نظام، عزت آفرین بوده و خواهد بود .

وی با تسلیت پیشاپیش سالگرد رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت امام رضا(ع) از مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه اصفهان خواست در مراسم عزاداری و سوگواری که همزمان با تشییع شهید اعرابی از شهدای دفاع مقدس که صبح سوم مهر ( ۲۸ صفر ) از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهداست شرکت کنند.

امام جمعه موقت اصفهان همچنین از مهمان نوازی و امکاناتی که در مراسم پیاده روی اربعین،در عراق تدارک دیده شده بود تشکر کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 23 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.