اصفهان گلس مایند ملت سرافراز ایران در انتخابات خوش درخشیدند - اصفهان گلسمایند

امام جمعه موقت اصفهان

حضور مردم ایران در انتخابات برخاسته از بصیرت و بیداری ملت بود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ امام جمعه موقت اصفهان امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات، گفت دشمنان تمام تلاش خود را کردند تا مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند، اما مردم با حضور آگاهانه، بصیرانه، عاقلانه و عالمانه توطئه انان را خنثی کردند.
آیت الله سید ابوالحسن مهدوی افزود: مردم می‌دانند رأی آن‌ها در سرنوشت خود و کشور اثرگذار است و مشکلاتی که با آن مواجه هستیم را جدای از اصل نظام دانستند و با حضور ۴۹ درصدی در انتخابات و رأی ۶۷ درصدی به رییس جمهور منتخب باعث شادی دوستان و ناامیدی دشمنان شدند.
وی ادامه داد: با وجود اینکه در برخی شعبه‌ها تا یک ساعت رأی گیری با اختلال همراه بود، اما افراد از جمله اشخاص مسن در صف مانده بودند تا بتوانند رأی بدهند، حتی هنگام رأی گیری و پس از پایان آن هم اختلالات و مشکلاتی وجود داشت، اما انتخابات در آرامش و امنیت برگزار شد.

امام جمعه موقت اصفهان با تأکید بر استفاده شورای شهر منتخب از تمام ظرفیت‌ها در مدیریت شهری گفت: منتخبان شورای شهر باید با مردم در ارتباط باشند و در میان مردم حضور پیدا کنند و تشکر از رأی مردم را در عمل و در خدمت به مردم نشان دهند.
آیت الله مهدوی به دستاورد‌های کشور در تولید واکسن‌های ایرانی هم اشاره کرد و گفت: برخی این واکسن‌ها در حال آزمایش هستند و برخی به تولید رسیده‌اند، توصیه ما این است که در تولید واکسن ایرانی رعایت کیفیت بسیار مهم است و البته دستاورد‌های خوبی در زمینه کیفیت این واکسن‌ها به دست آمده است که جای تشکر دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 92 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 25 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.