اصفهان گلس مایند نهضت جهادی توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات در استان - اصفهان گلسمایند

نهضت جهانی توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات در استان اصفهان (نجما) آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اصفهان؛ مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در مراسم آغاز اجرای این طرح یکی از هدف‌های نجما را شتاب دهی به توسعه فیبر نوری با همکاری دستگاه‌های مختلف در استان بیان کرد و گفت: اثر توسعه فیبر نوری نقش مستقیم در رشد تولید دارد.

سلطانی افزود: جدیت در اجرای این طرح همکاری همه دستگاه‌های مختلف را میطلبد و آمادگی داریم بصورت هفتگی پیشرفت این طرح در استان را گزارش دهیم.

وی خدمت دادن به مردم در همه مناطق یکی از مزیت‌های توسعه شبکه فیبرنوری بیان کرد و گفت: توسعه این شبکه می‌تواند مهاجرت معکوس مردم به روستا‌ها را به همراه داشته باشد.

سلطانی افزود: سرمایه گذاری در زیرساخت‌های پرسرعت، چون فیبرنوری رشد تولید ناخالص ملی را در کشور‌ها به همراه دارد.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان هم گفت:در راستای توسعه دسترسی کاربران به سرعت بیشتر حرکت به سوی بستر فیبر نوری در جریان است و از سال ۱۳۹۵ توسعه فیبر نوری در استان اصفهان آغاز شده است.

قربانی افزود: تاکنون ۱۱ هزار کیلومتر فیبر نوری در استان اصفهان اجرا شده که این فرایند در مدت دو سال تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹ درصد سیمکارت‌های تلفن همراه کشور در استان اصفهان فعال است گفت: ۱۸۰ هزار ظرفیت سازی بالقوه فیبر نوری در استان موجود دارد که امروز ۳۹ هزار خدمت مبتنی بر فیبر نوری در استان فعال است.

قرار است با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد تومانی تا پایان سال ۱۴۰۳ صدو پنجاه هزار خدمت در قالب شبکه فیبر نوری در استان اصفهان به مشترکان ارائه شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 82 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 25 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.