اصفهان گلس مایند نیاز مردم شهر ونک سمیرم به امدادرسانی - اصفهان گلسمایند

برقراری ارتباط با دنیای خارج پس از ۳ روز؛

بارندگی ها، ارتباط مردم شهر ونک سمیرم را با دنیای خارج برای ۳ روز قطع کرد و حالا این شهر نیاز به امدادرسانی دارد.

نیاز مردم شهر ونک سمیرم به امدادرسانیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ حاتمی شهردار شهر ونک به جزئیات بحران روز‌های گذشته در شهر ونک سمیرم اشاره کرد و افزود: از یک سو بارش بیش از یک متری برف در مسیر‌های منتهی به شهر از جمله گردنه گله وار و نخودان و از سویی دیگر بارش شدید باران و رانش زمین در ورودی شهر و جاده منتهی به مجموعه گردشگری چشمه ناز باعث بسته شدن مسیر ارتباطی شد.

وی با بیان این که بارش‌ها باعث قطع شبکه برق، مخابرات و آب شهر شد، گفت: وضعیت در این شهر به حدی بحرانی شد که هیچ راهی برای اطلاع رسانی وجود نداشت و بی سیم‌های منطقه هم قطع شده بود.

شهردار شهر ونک افزود: بارش‌های بی وقفه باعث تخریب کامل ۱۰ واحد مسکونی و تخریب حدود ۳۰ الی ۷۰ درصدی ۳۰ واحد دیگر شد.

حاتمی با بیان این که صبح امروز مسیر ارتباطی بازگشایی و شبکه برق و مخابرات پایدار و وصل شده است، گفت: در تلاش هستیم مشکل آب آشامیدنی شهر را هم تا پایان امروز حل کنیم.

وی از مدیریت بحران استان درخواست کمک کرد و افزود: در حال حاضر برای ایمن سازی جاده و آواربرداری منازل تخریب شده به ماشین آلات سنگین نیاز داریم.

شهردار شهر ونک سمیرم تاکید کرد: مساجد، سالن‌های ورزشی، پایگاه بسیج و مهمان سرای شهرداری در اختیار افرادی که خانه‌های خود را از دست داده اند قرار گرفت، اما به تجهیزات گرمایشی بیشتری نیاز است.

حاتمی افزود: با توجه به واقع شدن شهر در منطقه کوهستانی و خدمات رسانی بیشتر در حوادث، وجود دستگاه مولد برق اضطراری در شهر ضروروی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 72 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 19 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.