اصفهان گلس مایند واکسیناسیون معلمان اصفهانی شروع شد - اصفهان گلسمایند

از امروز

واکسیناسیون معلمان شهر اصفهان از امروز با راه اندازی دو مرکز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در آیین آغاز به کار دو مرکز واکسیناسیون فرهنگیان در اصفهان با بیان اینکه ۴۳ مرکز تزریق واکسن کرونا در شهرستان‌های استان و دو مرکز در شهر اصفهان از امروز برای واکسیناسیون معلمان فعال شد گفت: در شهر اصفهان یک مرکز واکسیناسیون در کانون امام خمینی (ره) و یک مرکز در ورزشگاه چهار راه پیروزی برای فرایند واکسیناسیون معلمان فعالیت دارند.
محمد اعتدادی افزود: پیش بینی می‌شود در این دو مرکز روزانه بیش از هزار واکسن به فرهنگیان تزریق شود.

وی گفت: فرآیند واکسیناسیون معلمان از هفته گذشته در ۱۰ شهرستان آغاز شده است و تاکنون چهار هزار نفر از معلمان در کل استان اصفهان واکسینه شده‌اند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: همه معلمان رسمی پیمانی، خرید خدمات آموزشی، قراردادی و معلمان مدارس غیردولتی مشمول طرح واکسیناسیون فرهنگیان هستند.
محمد اعتدادی با اشاره به اینکه واکسن سینوفارم چینی، کوو ایران برکت و واکسن‌های دیگر برای تزریق معلمان وجود دارد گفت: معلمان می‌توانند هر نوعی واکسنی که تمایل دارند را برای تزریق انتخاب کنند و روند واکسیناسیون فرهنگیان وابسته به آمار آن‌ها دارد که در هفته‌های آینده ادامه دارد.
وی با بیان اینکه در همه شهرستان‌ها یک پایگاه واکسیناسیون برای معلمان فعال است و همه آن‌ها مشمول این طرح می‌شوند افزود: برای روند واکسیناسیون معلمان مطابق اعلام معاونت درمان دوز اول واکسن تا هفته آینده تزریق می‌شود و بعد از مدتی و تا قبل از بازگشایی مدارس دوز دوم هم تزریق خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 87 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.