اصفهان گلس مایند ورود وزیر کشور به اصفهان - اصفهان گلسمایند

برای شرکت در مراسم تکریم ومعارفه استاندار اصفهان

وزیر کشور برای شرکت در مراسم تکریم و معارفه استاندار اصفهان وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان شد.

ورود وزیر کشور به اصفهانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ دکتر احمد وحیدی در بدو ورود مورد استقبال مسئولان استانی در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان قرار گرفت.
حضور و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در گلستان شهدای اصفهان، دیدار با آیت الله طباطبایی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و در پایان شرکت در مراسم تکزسم و معارفه استاندار اصفهان از برنامه‌های امروز سفر وزیر کشور به اصفهان است.

 

 

ورود وزیر کشور به اصفهان

تجدید پیمان وزیر کشور با آرمان شهدای آرمیده در گلستان شهدای اصفهان

وزیر کشور با حضور در گلستان شهدای اصفهان با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق کرد.
احمد وحیدی پس از استقبال در بدو ورود به اصفهان در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، در گلستان شهدای این شهر حضور یافت و با نثار گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدای آرمیده در این گلستان تجدید میثاق کرد.

 

ورود وزیر کشور به اصفهان

آغاز مراسم تکریم و معارفه استاندار اصفهان با حضور وزیر کشور
وزیر کشور پس از تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای آرمیده در گلستان شهدای اصفهان، در سالن نگین فولاد مبارکه اصفهان برای شرکت در آئین تکریم دکتر عباس رضایی استاندار قبلی و معارفه سید ر ضا مرتضوی استاندار جدید اصفهان حاضر شد.
هیات وزیران در جلسه مورخ ۱۱ مهرماه امسال مرتضوی را به عنوان استاندار اصفهان تعیین کرد.
استاندار اصفهان دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی مواد گرایش تولید آهن و فولاد، کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مواد گرایش متالورژی استخراجی و همچنین دکتری در رشته مهندسی مواد با گرایش مواد پیشرفته از دانشگاه صنعتی اصفهان است.
استان اصفهان حدود پنج میلیون نفر جمعیت و ٢٨ شهرستان دارد.

ورود وزیر کشور به اصفهانرفع کمبود آب اصفهان نیازمند همت مسئولان کشوری واستانی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در آئین تکریم و معارفه استاندار اصفهان،کمبود آب را مشکل اصلی استان اصفهان و رفع آن را نیازمند همت مسئولان کشوری واستانی دانست و گفت: درصورت رفع مشکل آب دیگر مشکلات مردم اصفهان قابل حل  و لازم است مسئولان کشوری برای رفع این مشکل اساسی تصمیم گیری کنند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی با بیان اینکه آب هم همچون نفت جزء انفال است، تاکید کرد: دولت تصمیم بگیرند و تقسیم کنند تا هر کسی سهم خودش را ببرد.

وی گفت: جمعیت امروز اصفهان با جمعیت زمان شیخ بهایی که آب را تقسیم کرده قابل قیاس نیست و جمعیت آن موقع استان و اطراف این استان حدود ۱۰۰ هزار نفر بود در حالیکه اکنون رشد زیادی کرده است.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان هم در این آئین گفت: استان اصفهان از قدیم استانی عالم پرور بوده و اکنون هم علمای بزرگی در این سرزمین پرورش یافته اند و لازم و ضروری است هماهنگی بین مدیران با حوزه علمیه و  نماینده ولی فقیه در استان استمرار داشته باشد و پررنگ تر شود.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی افزود: سید رضا مرتضوی استاندار جدید اصفهان علاقه مند به کاروتلاش جهادی است و این ویژگی موجب می شود در جلسه ای باشکوه تر باحضور نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس از خدمات ارزنده وی به عنوان مدیری پیگیر در  احیای زاینده رود و فردی موثر در کاهش فساد اداری تجلیل شود.ورود وزیر کشور به اصفهان

دولت با جدیت پیگیر انتقال آب به استان های روبرو با کمبود آب

وزیر کشور در آئین تکریم ومعارفه استاندار اصفهان مسئله کمبود آب را در بعد ملی و تمام کشور را با این مشکل روبرو دانست و افزود:

دولت باجدیت پیگیر انتقال آب از حوزه خلیج فارس به استان‌های پیش رو با کمبود آب است وبه هر حال باید قبول کنیم کشورمان در منطقه خشک قرار گرفته و با کمبود آب مواجه هستیم و نیازمند آن است که با این کمبود سازگاری پیدا کنیم و شرط سازگاری ترویج فرهنگ الگوی مصرف در جامعه است.
دکتر احمد وحیدی اصفهان را استانی پهناوری معرفی کرد و گفت: این استان در حوزه صنعت، کشاورزی، گردشگری، فرهنگ، علم و دیگر موضوعات درکشور برتر است.
وی، اصفهان را در زمینه بهره وری از فعالیت‌های علمی دارای بهترین جایگاه در کشور دانست و افزود: حرکت به سمت توسعه اقتصاد دانش بنیان می‌تواند افزایش نرخ بهره وری را به دنبال داشته باشد.
وزیر کشور همچنین، این استان را از ظرفیت‌هایی از جمله سرمایه انسانی و دانش برخوردار دانست و گفت: برنامه توسعه استان استخراج شده و لازم هست باید بازنگری شود و بر اساس فکری کاملاً مهندسی و حساب‌شده برنامه توسعه استان را جلو ببریم.
دکتر احمدی وحیدی سید رضا مرتضوی استاندار جدید اصفهان را مدیری توانمند و جوان و با توان مدیریت بالا معرفی کرد و گفت: استاندار اصفهان باید خدمتگزار مردم باشد و برای او آرزوی موفقیت کرد.
استاندار قبلی اصفهان هم در آئین معارفه استاندار جدید به تشریح خدمات خود در دوران مدیریت استان پرداخت و گفت: توسعه گلخانه‌های خود پایدار و ایمپلنت دندانی همچنین دور درمانی خدمات پزشکی را از دستاورد‌های علمی و اقتصادی دوران مدیریت خود در سمت استاندار اصفهان برشمرد و افزود: تدوین و ابلاغ طرح آمایش اصفهان، تهیه سند اقتصادی مقاومتی وفناوری ونوآوری، توسعه استان به سمت علم و فناوری با تشکیل منطقه ویژه علم و فناوری، توسعه دولت الکترونیک و کاهش پنج و دودهم درصدی نرخ بیکاری استان تا بهار ۱۴۰۰، رتبه نخست در پرداخت تسهیلات به فعالان اقتصادی استان از دیگر دستاورد‌های دوران مسئولیتم است.
عباس رضایی افزود: درصورت حمایت سازمان برنامه و بودجه و دکتر وحیدی تا یک ماه دیگر آب شرب اصفهان پایدار و تا ۵ سال حداقل اصفهان بزرگ قطعی آب شرب را نخواهد داشت.

در این آئین از خدمات عباس رضایی استاندار قبلی قدردانی و سیدرضا مرتضی به عنوان استاندار جدید اصفهان معرفی شد.

هیات وزیران در جلسه ۱۱ مهرماه امسال مرتضوی را به عنوان استاندار اصفهان تعیین کرد.
استاندار اصفهان دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی مواد گرایش تولید آهن و فولاد، کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مواد گرایش متالورژی استخراجی و همچنین دکتری در رشته مهندسی مواد با گرایش مواد پیشرفته از دانشگاه صنعتی اصفهان است.
استان اصفهان حدود پنج میلیون نفر جمعیت و ۲۸ شهرستان دارد.

استاندار جدید اصفهان متولد سال ۱۳۵۶، دانش آموخته دکتری مهندسی مواد و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان است.

مرتضوی، در سال۱۳۸۵ بعنوان قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان و سپس در ۳۳سالگی به سمت فرماندار شهرستان شهرضا منصوب شد.

مشاور استاندار اصفهان، عضویت در قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور، عضویت در هیات مدیره بنیاد کرامت رضوی و مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان از دیگر سوابق اجرایی آقای مرتضوی است.

پلاتو محمدامین رمضانی خبرنگار خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان از ورود وزیر کشور به اصفهان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.