اصفهان گلس مایند ورود کمیسیون اقتصادی مجلس به پرونده تولیدکنندگان بنر - اصفهان گلسمایند

اصفهان ؛

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه ما تولید کننده هستیم واردات این محصولات بسیار بی انصافی و خطایی بزرگ است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان؛ مهدی طغیانی در پی پخش مستند خبری مشکلات تولید بنر در اصفهان، با حضور در یکی از واحد‌های تولید منسوجات دو رویه، پی وی سی و تولیدکننده نخ در کارخانه کیهان پوشش سپاهان از این واحد تولیدی بازدید کرد و  پای درد دل تولیدکنندگان نشست.
وی با اشاره به اینکه منافع دلالان و بازار سیاه آن‌ها جلوی رشد تولید کننده را گرفته است یا باعث کند شدن روند تولید می‌شود افزود :  تلاش می‌کنیم به زودی نخ مورد نیاز واحد‌های تولید بنر را بدون واسطه فراهم کنیم و در کمترین زمان برای ارتباط دادن خریداران دولتی و سازمانی با این واحد تولیدی هماهنگی ایجاد کنیم.

طغیانی گفت :  مشکلات اصلی این واحد‌های تولیدی در تهیه مواد اولیه و خصوصا نخ است که بسیار محدود بوده و یا با هزینه‌های چندین برابر به دست آن‌ها می‌رسد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس افزود : هرچه تولید به سمت موادی برود که بیشتر در داخل کشور تولید می‌شود برای مصرف کننده و تولید کننده منفعت به ارمغان می‌آورد.
وی تولید را امری تخصصی دانست و گفت: زنجیره تولید در کشور باید هوشمندانه کامل شود. تا هزینه تولید کمتر شده و همه چیز به نفع تولیدکننده و در نهایت به نفع خریداران باشد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 113 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 28 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.