اصفهان گلس مایند ویژه‌برنامه «شهید کوچه ما روشنایی شهر است» در اصفهان - اصفهان گلسمایند

ویژه‌برنامه «شهید کوچه ما روشنایی شهر است» در اصفهانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر هماهنگی امور مناطق معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان با بیان اینکه امسال ویژه برنامه‌های ۲۵ آبان محله محور برگزار می‌شود گفت: بر همین اساس، برنامه «شهید کوچه ما روشنایی شهر است» در محل سکونت خانواده ۳۷۰ شهید عملیات محرم سال ۶۱ برگزار می‌شود.
امیرحسین ستوده‌فر با اشاره به برگزاری این برنامه از ۲۵ تا ۲۸ آبان و آذین‌بندی در تمام ۳۷۰ نقطه، افزود: در این برنامه، مدیران شهری و اعضای شورای شهر در محل سکونت پدر و مادر این شهدا حاضر شده و تندیس حماسه و ایثار را به آن‌ها اهدا می‌کنند.
وی بیان اینکه سرود ۲۵ آبان و چاپ کتابچه‌ای با عنوان «۳۷۰ رود بی‌پایان» نیز به همین مناسبت تولید شده گفت: روایت داستانی عملیات محرم و حال و هوای حماسی تشییع پیکر‌های شهدا در ۲۵ آبان ۶۱ در این کتاب آورده شده است.
ستوده فر افزود: رونمایی از نماد ۲۵ آبان، سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان در محل پل ۲۵ آبان و یک فیلم سینمایی که در چهار اپیزود در اصفهان تولید شده از دیگر برنامه‌های این روز است.
وی گفت: تبلیغات شهری، طراحی دیوار پازلی ساختمان جهان‌نما، آذین‌بندی و فضاسازی‌های شهری با همین شعار و طرح گرافیکی مشابه جلوه بصری خوبی به شهر بخشیده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 120 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 16 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.