اصفهان گلس مایند پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران - اصفهان گلسمایند

اصفهان ؛

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مادرشهیدان خودسیانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با صدور پیامی درگذشت «حاجیه خانم ماه منیر موحدی» مادر شهیدان «ناصر، علی محمد و مسعود خودسیانی» از استان اصفهان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
انالله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر خودسیانی
سلامٌ علیکم
ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش­های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مومن و والا مقام نیست.
درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم ماه منیر موحدی» مادر گرامی شهیدان معزز «ناصر، علی محمد و مسعود خودسیانی» را به شما خانواده محترم و مردم شهید پرور استان اصفهان تسلیت عرض می‌نمایم.
به یقین از دست دادن مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند، بسیار غم‌انگیز است.
اینجانب از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام کرده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

شهید «علی‌محمد خودسیانی» ۳۰ شهریور ۱۳۶۰ در دارخوین به شهادت رسید.
شهیدان «مسعود و ناصر خودسیانی» هم برادران دوقلویی بودند که هر دو در یک روز در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسیدند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 89 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 24 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.