اصفهان گلس مایند پیوند با فولاد مبارکه عامل افتخارات باشگاه سپاهان - اصفهان گلسمایند

مدیرعامل باشگاه سپاهان: افتخارات باشگاه سپاهان از پیوند با شرکت فولاد مبارکه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ محمدرضا ساکت در همایش تیم‌های ورزشی باشگاه سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان گفت: شرکت فولاد مبارکه نماد جهاد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی، تولید و بهره‌وری، خرد کردن زنجیر‌های وابستگی و نماد همت ۱۷ هزار کارگر و کارمند تلاش‌گر آن است.

وی افزود: محور حرکتی باشگاه سپاهان بر اساس اندیشه‌های راهبردی شرکت فولاد مبارکه و هیئت‌ مدیره باشگاه بر اخلاق حرفه‌ای و روح جوانمردی، اعتقاد به باور‌های دینی و انقلابی و ارزش‌های انسانی و ملی بنا استوار است و در راستای کشف و پرورش استعدادها، توسعه تیم‌های ملی و زیرساخت‌های ورزشی حرکت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد: ورزشگاه نقش‌جهان با ظرفیت ۷۵ هزار نفر، بزرگ‌ترین طرح بعد از انقلاب اسلامی است که با همت وزارت ورزش و شرکت فولاد مبارکه افتتاح شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نیز با تبریک ۶۸ سالگی این باشگاه گفت: دنیای امروز دنیای رقابت است و هر ملت و جامعه‌ای برای رشد و تعالی نیاز به اسطوره و قهرمان دارد.

محمدیاسر طیب‌نیا وی با بیان اینکه هر جامعه‌ای نیاز به نشاط و هیجان دارد، افزود: موفقیت ورزشکاران باشگاه سپاهان موجب شادی کارکنان شرکت فولاد مبارکه، نشاط جوانان و مردم اصفهان و ملت ایران خواهد بود.

وی بر لزوم سرمایه‌گذاری بر تیم‌های پایه تأکید کرد و گفت: ورزش همراه با اخلاق می‌تواند سبک زندگی و فرهنگ یک جامعه را متحول کند و سلامت جسم و روح را برای جوانان ما به ارمغان بیاورد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه افزود: دادن اهمیت به نخبه‌پروری و پرورش استعداد‌های ورزشی در شهر‌های گوناگون استان، تیم‌داری در رشته‌های گوناگون، توجه به تیم‌های کارگری، حمایت از ۹۳ تیم ورزشی و تمرکز بر ورزش بانوان در راستای تحقق اهداف فوق انجام می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 30 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.