اصفهان گلس مایند کارخانه فرآورده‌های گوشتی اصفهان به چرخه تولید باز می‌گردد؟ - اصفهان گلسمایند

تلاش می‌شود کارخانه تعطیل شده تولید فرآورده‌های گوشتی در اصفهان دوباره راه اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ کارخانه فرآورده‌های گوشتی راک کمه می‌توانست غذای روزانه ۶۰۰ هزار نفر را تأمین پنج سالی از نفس افتاده است، مدیرعامل این شرکت گفت: وامی برای خرید دستگاه از یکی از بانک‌ها دریافت کرده بود و به دلیل شرایط مالی پیش آمده و نوسانات ارزی نتوانسته اقدام به بازپرداخت تسهیلات کند.
کاظم زاده افزود: بانک چند برابر پولی را که باید پرداخت می‌کرده طلب کرد و بعد از ناتوانی در پرداخت بدهی بانک، کارخانه تعطیل شد.

وی گفت: در این کارخانه در هرشیفت ۱۳۰ کارگر مشغول به کار بودند و در صورت پرداخت بدهی مطابق با قوانین بانک مرکزی دوباره چرخ‌های این کارخانه به حرکت در می‌آید.
مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری اصفهان در گفتگوی تلفنی با بخش خبری ۲۰ شبکه اصفهان گفت: وضعیت این کارخانه در دستور کار کارگروه تسهیل و اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه قرار گرفت.
ایروانی افزود: کمیته‌ای متشکل از استانداری، اتاق بازرگانی و نماینده سرمایه گذار و بانک برای رسیدگی به این موضوع تشکیل شد تا بدهی شرکت مشخص شود.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری اصفهان گفت: با مشخص شدن میزان بدهی و پرداخت بدهی، زمینه بازگرداندن این کارخانه فراهم می‌شود و سرمایه گذار نسبت به راه اندازی دوباره اقدام می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 25 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.