اصفهان گلس مایند کمک حدود یک میلیاردی خیران کاشانی برای ساخت نیروگاه خورشیدی - اصفهان گلسمایند

کمک ۹۲۰ میلیون تومانی خیران کاشانی برای ساخت نیروگاه خورشیدیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ دادستان عمومی و انقلاب کاشان در همایش سحاب با شعار خانواده زندانی مجرم نیست، نیازمند حمایت است در تالار شهر فرهنگسرای مهر گفت: برای ساخت این نیروگاه در زمینی به مساحت ۱۹ هزار مترمربع، به یک و نیم میلیارد تومان سرمایه اولیه نیاز است.
روح‌الله دهقانی افزود: با بهره برداری از این نیروگاه خورشیدی زمینه فروش ماهانه ۳۰ میلیون تومان برق فراهم می‌شود.
وی همچنین با تاکید بر لزوم ایجاد اشتغال برای زندانیان گفت: اگر بتوانیم برای زندانیان شغل ایجاد کنیم خانواده‌های آنان به سمت جرم، فساد و انحراف کشیده نمی‌شوند.
وی با قدردانی از خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، خواستار کمک نیکوکاران خیراندیش برای راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی کاشان شد.
فرماندار کاشان نیز گفت: هم اکنون مددجویان ندامتگاه این شهرستان، مهارت‌های فنی و حرفه‌ای فرا می‌گیرند تا هم بتوانند درآمدی برای خانواده داشته و هم پس از آزادی دارای استقلال و کسب درآمد حلال باشند.
علی‌اکبر مرتضایی از مسوولان و افراد نیکوکار خواست با همکاری یکدیگر برای اشتغال و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از هیچ کوششی دریغ نوزرند.
این همایش با هدف حمایت از خانواده زندانیان، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و اشتغال‌زایی زندانیان و خانواده آنان با همکاری شهرداری، اداره زندان و انجمن حمایت از زندانیان کاشان برگزار شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 25 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.