اصفهان گلس مایند کم و کیفِ مدارسِ در سال تحصیلی جدید - اصفهان گلسمایند

کاشان

کلاس‌های درس در کاشان اگر زیر ۱۵ نفر باشند، حضوری برگزار می‌شوند.

کم و کیفِ مدارسِ در سال تحصیلی جدیدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اصفهان؛ رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان گفت: مدیران مدارس موظفند شخصا بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت و از ورودِ دانش آموزانِ بیمار و یا مشکوک به کرونا به مدرسه جلوگیری کنند.

علی اکبر مرتضایی قهرودی با بیان اینکه تمهیدات بین دستگاهی به منظورِ تسریع در تزریقِ واکسن کرونا و تامین نیروی موردِ نیاز اندیشه شده است، گفت: تاکنون، حدود ۷۰ درصد از فرهنگیان کاشان واکسن دریافت کرده اند.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان در خصوص فعالیت سرویس‌های ایاب و ذهاب مدارس که در حال حاضر، پرداخت هزینه به آن‌ها از طرف والدین امکان پذیر نیست هم افزود: اعتبار و بودجه‌ای برای این امر در نظر گرفته شده و سهم قابل توجهی از آن را خیران تامین خواهند کرد.

وی درباره مکان‌های آموزشی که واقفان به آموزش و پرورش اهدا کرده، اما بی استفاده مانده اند، گفت در صورت غیرفعال بودن آنها، برای جلوگیری از استهلاکشان، با هماهنگی شورای آموزش و پرورش شهرستان و با نظر شورای شهر و روستا، با هدف استفاده‌های فرهنگی، آموزشی و بهداشتی، به دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامیِ شهر و روستا واگذار می‌شود.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 88 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 22 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.