اصفهان گلس مایند گشایش نمایشگاه قطعات خودرو و صنایع وابسته اصفهان - اصفهان گلسمایند

هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته اصفهان با حضور ۷۵ شرکت از استان‌های مختلف کشور امروز در اصفهان گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ در این نمایشگاه، ۷۵ شرکت از استان‌های اصفهان، فارس، تهران، البرز، قزوین، خوزستان، خراسان رضوی، مرکزی، آذربایجان شرقی، بوشهر، همدان و مازندران دستاورد‌ها و توانمندی‌های خود را در ۹۰۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش گذاشته اند.
در این نمایشگاه قطعات و مجموعه‌های خودرو، قطعات موتور، اجرا و قطعات الکترونیک خودرو، ماشین‌آلات و تجهیزات قطعه‌سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزئینی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک‌کننده و شوینده خودرو، سیستم‌های شاسی، تیونینگ، بیمه و… در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

حضور شرکت‌ها و برند‌های شاخص حوزه قطعات خودرو در این رویداد نمایشگاهی، حضور استان‌ها در مقایسه با دوره‌های گذشته و افزایش فضای نمایشگاهی نیز از جمله ویژگی‌های هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو است.
هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته اصفهان از امروز تا چهارم تیر از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برپاست.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 87 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 22 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.