اصفهان گلس مایند یک سیب و این همه خاصیت (قسمت دو) - اصفهان گلسمایند

بسته سلامت

در بخش قبلی، از خواص سیب گفتیم و حالا میتوانید از دیگر خواصِ این میوه خاص مطلع شوید.

یک سیب و این همه خاصیت (قسمت دو)درمان دیابت با سیب

یکی دیگر از فواید سلامتی مهم سیب این است که با رادیکال‌های آزاد بی اکسیژن که باعث دیابت می‌شوند، مبارزه می‌کند. سیب، غنی از فیبر‌های محلول است؛ کلیدی برای تغییر نوسانات قند خون. زنانی که حداقل یک سیب در روز می‌خورند، ۲۸ درصد نسبت افرادی که سیب نمی‌خورند، کمتر به دیابت نوع ۲ مبتلا می‌شوند.

جلوگیری از سنگ کیسه صفرا با خوردن سیب

هنگامی که کلسترول شما در کیسه صفرا شما بیش از حد باشد، سنگ‌های صفراوی شکل می‌گیرند. آن‌ها در افراد چاق شایع‌تر هستند. برای جلوگیری از سنگ‌های صفراوی، پزشکان توصیه می‌کنند که رژیم غذایی با فیبر زیاد داشته باشید تا وزن و میزان کلسترول را کنترل کند. سیب، غنی از فیبر پکتین است که به کنترل سطح کلسترول در بدن کمک می‌کند.

سندرم روده تحریک پذیر

سندرم روده تحریک پذیر دارای یبوست، اسهال، و درد شکمی است. برای کنترل این علائم، پزشکان توصیه می‌کنند که از غذا‌های لبنی و چربی پرهیز کنید و از خوراکی‌ها و غذا‌های فیبر دار و سیب به شدت استفاده کنید.

سم زدایی کبد

ما به طور مداوم سم مصرف می‌کنیم، چه از طریق نوشیدنی‌ها و چه از طریق غذاها. کبد ما مسئول تخلیه این سموم از بدن است. یکی از بهترین چیز‌هایی که می‌توانید بخورید تا به سم زدایی کبد شما کمک کند، میوه‌هایی مانند سیب است که حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر‌های بالایی هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 110 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 30 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.