اصفهان گلس مایند ۱۸ خرداد آخرین مهلت ثبت نام تعاونگران برای ثبت نام در جشنواره - اصفهان گلسمایند

شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر

تعاونگران برای شرکت و ثبت نام در شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر تا ۱۸ خرداد فرصت دارند.

۱۸ خرداد آخرین مهلت ثبت نام تعاونگران برای ثبت نام در جشنوارهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ اداره کل تعاون استان اعلام کرد: تعاونگران برای شرکت و ثبت نام در این جشنواره می‌توانند تا ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ اطلاعات خوددرسامانه جامع بخش تعاونی کشور به نشانی http://taavoni.mcls.gov.ir به روز رسانی کنند.
تعاونی‌های واجد شرایط شرکت در جشنواره از ۱۹ خرداد تا ۱۹ تیر ۱۴۰۰ از امکان تکمیل پرسشنامه اختصاصی جشنواره شانزدهم و بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه برخوردار می‌شوند که این مهلت قابل تمدید، نخواهد بود.
پس از صحت سنجی مدارک و مستندات جشنواره، تعاونی‌هایی بالاترین امتیاز را کسب کنند به عنوان برتر استانی و تعاونی‌های دارای امتیاز ممتاز در هر گرایش به عنوان برتر ملی انتخاب خواهند شد.
از برگزیدگان برتر استانی با حضور مقامات ارشد استانی و برگزیدگان برتر ملی با حضور مقامات کشوری در هفته تعاون (۱۳ تا ۲۰ شهریور) تجلیل خواهد شد.
شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر با هدف ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و آشنایی بیشتر مردم با نقش و جایگاه کسب و کار‌های تعاونی در توسعه اقتصادی و اجتماعی ایران اسلامی و معرفی تعاونی‌های نمونه و موفق در دوسطح استانی و ملی برگزار می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 113 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 30 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.